Ejendomskontoret


På ejendomskontoret sidder vores dygtige og imødekommende medarbejdere klar til at tage imod jeres henvendelser. Disse henvendelser kan være alt fra rod i opgangene, til flytte rapporter og lignende. Viser det sig at det ikke er ejendomskontoret du skal have fat i, vil kontoret guide dig videre til enten bestyrelsen eller 3B. 

Ejendomskontoret adresse kan læses ude til højre, og placering kan ses på følgende kort:

SSG Skadeservice


Er der opstået akutte problemer uden for normal åbningstid, er der et akut nummer til SSG – Skadeservice. Man skal dog være obs på, at dette nummer kun er til brug til ting der på ingen måde kan vente, til at kontoret åbner igen. Eksempler på dette kunne være et sprunget vandrør, eller faldstammen der lækker, eller at al strømmen er gået i en hel boligblok.

Rekvirerer man selv en håndværker uden om SSG kommer man altså selv til at betale for servicen. 

Mig og Min bolig


Ud over at møde op på kontoret, kan man nu også kommunikere med kontoret via sin smartphone. Ved at hente KABs app “Mig og Min Bolig”, vil du kunne indrapportere fejl på din bolig samt modtage nyheder ang. diverse planlagte arbejde der vil foregå i ejendommen. Du kan læse mere om Mig og Min Bolig på KABs hjemmeside

https://www.kab-bolig.dk/app

E-mail til ejendomskontoret